Vouchery

Vouchery
Vouchery

KOSZT DRUKU:

Nakład:
Netto:
Brutto:
Wysyłka:
Format
Rodzaj papieru
?

satynowy 300g - biały:

SATYNOWY biały - wysokiej jakości papier niepowlekany, gładki.
Do druku: zaproszeń, voucherów, karnetów, wizytówek, kart klienta itp. 
W miejscach bez nadruku dobrze się po nim pisze i stawia pieczątki.


satynowy 350g - biały:

SATYNOWY wysokiej jakości cyfrowy papier niepowlekany bardzo biały, lub lekko kremowy, gładki.
Do druku: zaproszeń, voucherów, karnetów, wizytówek, kart klienta itp. 
W miejscach bez nadruku dobrze się po nim pisze i stawia pieczątki.


offsetowy 300g:

OFFSETOWY: papier niepowlekany "zwykły" matowy "szorstki". 
W miejscach bez nadruku bardzo dobrze się po nim pisze stawia pieczątki.
Do druku: Papierów Firmowych (90g-120g) | Dyplomów (160g-300g) | Zaproszeń itp. (250g-350g).

Kolor nadruku
?

jednostronny kolorowy (4+0):

Kolor 4+0 oznacza druk CMYK (4 kolory) z jednej strony + 0 (zero) koloru z drugiej strony.


dwustronny kolorowy (4+4):

Kolor 4+4 oznacza druk CMYK + CMYK = pełnokolorowy dwustronnie.

Uszlachetnienie
?

bez uszlachetnienia:

Tylko wydruk, bez foliowania, laminowania itp.


folia błysk jednostronnie (B+0):

Folia błysk ożywia kolory projektu, nadaje połysk i dodaje trwałości produktowi. Foliowanie dla niektórych nakładów zmienia termin wykonania + 1 dzień roboczy


folia matowa jednostronnie (M+0):

Folia mat jest przyjemna w dotyku i dodaje trwałości. Foliowanie dla niektórych nakładów zmienia termin wykonania + 1 dzień roboczy


folia błysk dwustronnie (B+B):

Foliowanie dla niektórych nakładów zmienia termin wykonania + 1 dzień roboczy


folia matowa dwustronnie (M+M):

Foliowanie dla niektórych nakładów zmienia termin wykonania + 1 dzień roboczy

Termin realizacji

Voucher to częste rozwiązanie wybierane przez sprzedawców i klientów indywidualnych jako forma otwartego prezentu. 

Zwyczajowo jest to bilet do kina na wybrany seans, bon na określoną kwotę do wykorzystania w danym sklepie czy też prezent niespodzianka.

Wybierzcie Voucher, jeśli chcecie utrzymać dobrą realację ze swoimi klientami oraz pozyskać nowych np. ciekawą promocją.

W naszej ofercie jest również personalizacja danych produktów kodami kreskowymi, hologramamami, znakami wodnymi. To opcje dostępne przy

indywidualnych wycenach. Standardowym wyborem jest uszlachetnienie folią błyszczącą lub mat. Vouchery drukujemy na grubym papierze o gramturze od

250g/m2 do 350g/m2.  Mnogość formatów do wyboru pomoże znaleźć odpowiedni do Waszych upodobań.

 

Drukarnia DGprint.pl parametr pliku 2mm, 300dpi

VOUCHERY drukowane cyfrowo

- PRZYGOTOWANIE PROJEKTU -

SPAD: 2 mm z każdej strony

MARGINES WEWNĘTRZNY: 3 mm z każdej strony

ROZMIAR PROJEKTU: 1:1

KOLORYSTYKA PROJEKTU: wyłącznie CMYK

ROZDZIELCZOŚĆ: 300 dpi / cal

PREFEROWANY FORMAT: PDF, TIF, PSD, JPG

PREFEROWANY FORMAT małe teksty w projekcie: PDF

 

przygotowanie projektu Drukarnia DGprint.pl

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

warto zastosować aby uniknąć błędów w druku

FORMAT

Projekt przygotuj w rozmiarze zamawianej ulotki w skali 1:1 + wymagane spady

Czyli np. plik do druku A4 ze spadami będzie miał 214 x 301mm. Po wydrukowaniu i obcięciu spadów będzie miał rozmiar 210x297mm.



SPADY

Spady są niezbędne do prawidłowej obróbki introligatorskiej niemal wszystkich produktów.

Spad powiększa format projektu i jest odcinany po wydruku.

Biała ramka dodana wokół kolorowego tła nie jest spadem. Kolorowe tło oraz inne elementy, które zaprojektowane są do krawędzi produktu muszą być wyciągnięte na spad.

Wielkość spadów jest różna dla każdego produktu, zazwyczaj to minimum 2mm. Informację znajdziesz przy tabeli cenowej oraz w makietach.



MARGINES WEWNĘTRZNY

Odległość obiektów graficznych i tekstów, które nie powinny zostać przycięte musi być odsunięta od linii cięcia o 3 mm.


 
FORMAT PLIKU

Plik najlepiej zapisać jako:

PDF - czcionki zamienione na krzywe, efekty cienie,  przezroczystości, gradienty itp. zapisane jako bitmapa 100-300dpi w zależności od specyfiki projektu

TIFF - bez warstw, kompresja LZW !

PSD - spłaszczony !

JPG - minimalna kompresja = najlepsza jakość



CDR, AI, PSD

Pliki zapisane jako CDR, AI lub PSD przesłane w wersji otwartej zazwyczaj generują błędy w druku.

CDR i AI projekt zapisz jako PDF. Przed zapisem wszystkie czcionki zamień na krzywe! oraz wszystkie elementy zawierające jakiekolwiek efekty typu gradient, przezroczystość, soczewka itp. zamień na mapę bitową 300dpi. Wszystkie kolory ustaw jako CMYK.
Sprawdź rozdzielczość map bitowych. Osadzone w pliku mapy bitowe o wysokich rozdzielczościach np. 2000dpi generują błędy w druku.

PSD koniecznie spłaszcz obrazek za pomocą komendy dostępnej w menu programu. Zapisz jako TIF z kompresją LZW - taka kompresja jest bezstratna i znacznie zmniejsza ilość MB.
Po spłaszczeniu możesz zapisać plik również jako PSD.



PASERY

Projekt zapisz bez dodawania znaczników drukarskich czyli bez paserów, lini cięcia itp.

Jeżeli posiadasz już projekt z naniesionymi paserami a ich usunięcie jest kłopotliwe to nic nie zmieniaj, poradzimy sobie.



SKŁADOWE KOLORYSTYCZNE

CZARNE TEKSTY: ustaw kolor jako 100%K
Kolor czarnych tekstów nie powinien być mieszany ze składowych CMYK, zazwyczaj powoduje to rozmazywanie tekstu w druku a tym samym mniejszą wyrazistość.

Teksty szczególnie kilkupunktowe powinny byś generowane w programie wektorowym i zapisane do pliku PDF jako krzywe

KOLOROWE APLE: aby uzyskać wysokie nasycenie kolorów warto ustawić poszczególne CMY na 100%.
Czyli czerwony 100%M+100%Y, żółty 100%Y, jasny niebieski 100%C,  pomarańczowy np. 65%M+100%Y, granatowy 100%M+100%C.

MIESZANIE KOLORÓW:
1. uważaj na mieszanie kolorów, które wyglądają podobnie na monitorze ale wydrukują się w innym odcieniu. Np. czarne kształty o składowych 60:60:60:95 i 45:78:55:95 na monitorze będą wyglądały tak samo, lecz na wydruku jeden z nich będzie jaśniejszy.
2. uważaj na mieszanie kolorów CMYK i RGB w ramnach jednego projektu. Np. dwa kształty jeden CMYK drugi RGB wyglądające na monitorze na taki sam kolor w druku dadzą inne odcienie.



Darmowe makiety udostępniamy dla każdego produktu, obok tabeli cenowej.

Szczegółowe informacje jak przygotować plik dla danego produktu znajdziesz w opisach poniżej tabeli cenowej.

Każdy przesłany plik jest automatycznie weryfikowany przez naszych grafików.

Właściwą impozycję na arkuszu drukarskim wykonuje dział graficzny Drukarni DGprint.

 

przygotowanie projektu ulotki Drukarnia DGprint.pl