Wizytówki Kraft

Wizytówki Kraft
Wizytówki Kraft

KOSZT DRUKU:

Nakład:
Netto:
Brutto:
Wysyłka:
Format wizytówki
Rodzaj papieru
?

brązowy Kraft 300g:

KRAFT: papier "ekologiczny" o jasno brązowym odcieniu

Kolor nadruku
?

jednostronny kolorowy (4+0):

Kolor 4+0 oznacza druk CMYK (4 kolory) z jednej strony + 0 (zero) koloru z drugiej strony.


dwustronny kolorowy (4+4):

Kolor 4+4 oznacza druk CMYK + CMYK = pełnokolorowy dwustronnie.

Opakowanie
?

Opakowanie dodatkowe:


kartonik biały:

na około 100 wizytówek

kartonik na wizytówki Drukarnia DGprint.pl


kartonik ECO ozdobny falisy:

na około 100 wizytówek

pudełko eco na wizytówki Drukarnia DGprint.pl

Termin realizacji

WIZYTÓWKI
NA PAPIERZE "EKO" KRAFT

  • wizytówki drukujemy cyfrowo
  • drukujemy jednostronnie lub dwustronnie, pełen kolor CMYK
  • wizytówki KRAFT drukujemy na matowym papierze o brązowym odcieniu 300g
  • wydrukowane wizytówki pakujemy w estetyczne kartoniki po około 100szt.

 

wizytówki kraft foto opis DGprint.pl

 

papier kraft Drukarnia DGprint.pl 

wizytówki pakowane w kartonik opis DGprint.pl 2

 

Druk wizytówek

Często najprostszy wybór jest tym właściwym i dającym najlepszy efekt. Ilu ludzi w kluczowym momencie zapomina, albo nie posiada wizytówki by przypieczętować nową znajomość biznesową? Na prawdę jest ich wielu, ale coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, jak ważnym nośnikiem kontaktu jest ta mała karta mieszcząca się do portfela, teczki czy torby biurowej. Wizytówki odmiennie od reklamy są z odbiorcą cały czas. Kalendarium zawarte na rewersie i odpowiednie logo będą cały czas widoczne w rękach potencjalnego klienta. Stanowią najprostszą formę reklamy bezpośredniej. Dzięki nim z łatwością nawiążesz pierwszy, najważniejszy kontakt z potencjalnym klientem, a w jego oczach będziesz uchodził za profesjonalistę. Niezwykle ważny jest aspekt wizualny wizytówki. Im oryginalniejsza szata graficzna, bogatsza wizualnie, tym większa szansa na to, że klient zainteresuje się Twoją ofertą. Każdy ceniący swoją pracę profesjonalista powinien zawsze mieć przy sobie przynajmniej kilka sztuk wizytówek, zwłaszcza podczas wszelkich eventów, spotkań biznesowych, konferencji czy szkoleń oraz wszędzie tam, gdzie mogą okazać się pomocne w nawiązaniu kontaktów biznesowych.

Wizytówki drukujemy na grubym papierze z możliwością zadruku jedno i dwustronnego.

Dodatkowym atrybutem może być zafoliowanie wizytówki folią matową lub błyszczącą. Zabezpieczy je ona przed zabrudzeniami i wilgocią. Folia ma w sobie walory estetyczne – foliowana staje się bardziej elegancka.

Drukarnia DGprint.pl parametr pliku 2mm, 300dpi

 

KRAFT
brązowo-szary "ekologiczny"
niepowlekany zwykły, matowy "szorstki"

Dostępne gramatury: 90g | 135 g | 250 g| 300 g

W miejscach bez nadruku bardzo dobrze się po nim pisze stawia pieczątki.

Jest mniej zwarty od papieru kredowego, łatwiej się rozwarstwia i brudzi, szybko chłonie wilgoć.

papier kraft Drukarnia DGprint.pl

 

 


PAPIER KREDOWY
papier powlekany "śliski" błyszczący lub matowy

Wyrazisty druk, żywe kolory.

Występuje w różnych gramaturach - im grubszy tym sztywniejszy.

Do druku: ulotek (135g - 170g) | plakatów (170g - 250g) | katalogów (170g - 250g) | wizytówek (300g - 400g).

Jest bardziej zwarty od papieru offsetowego, mniej się rozwarstwia i brudzi, wolno chłonie wilgoć.

Źle się po nim pisze. Nie nadaje się do stawiania pieczątek.

PAPIER OFFSETOWY
papier niepowlekany zwykły, matowy "szorstki"

Do druku: papierów firmowych, gazet, książek, kopert, kalendariów (80g - 120g) | dyplomów (160g - 300g) | zaproszeń itp. (250g - 400g)

Produkowany jako biały lub kolorowy, gładki lub strukturalny.

W miejscach bez nadruku bardzo dobrze się po nim pisze stawia pieczątki.

Jest mniej zwarty od papieru kredowego, łatwiej się rozwarstwia i brudzi, szybko chłonie wilgoć.

PAPIER SATYNOWY
wysokiej jakości cyfrowy papier niepowlekany bardzo biały, gładki

Do druku: zaproszeń, voucherów, karnetów, wizytówek, kart klienta itp.

W miejscach bez nadruku dobrze się po nim pisze i stawia pieczątki

 

PAPIER  SAMOPRZYLEPNY
błyszczący lub zwykły

Do druku: naklejek papierowych.

Występuje w jednej grubości. 

Spód może być nacinany lub bez nacięć. Nacinana fabrycznie strona spodnia ułatwia aplikację naklejek.

Do użytku wewnętrznego - nie jest odporny na wilgoć. Jeżeli potrzebujesz naklejki odpornej na warunki atmosferyczne wybierz wydruk na folii samoprzylepnej - kategoria folia.

Papier samoprzylepny docinamy po kątach prostych (jak ulotki). Jeżeli potrzebujesz naklejki wyciętej w dowolnym kształcie wybierz wydruk na folii samoprzylepnej.

FLUO samoprzylepny niepowlekany kolorowy (zwykły) o jaskrawym kolorze. Papier niepowlekany umożliwia stawianie pieczątek, pisanie. Część naklejki przeznaczonej do stawiania pieczątki nie może być zadrukowana kolorem.

KARTON
sztywny gruby papier powlekany jednostronnie lub dwustronnie

Do druku: pocztówek, okładek książek, biznes kart (250g - 350g)

Produkowany w wielu odmianach jakościowych jako bielony lub kremowy np. biała strona powlekana do druku, spód kremowy lub szary.

Na stronie niepowlekanej bez nadruku bardzo dobrze się po nim pisze stawia pieczątki.

Jest mniej zwarty od papieru kredowego, łatwiej się rozwarstwia i brudzi, szybko chłonie wilgoć.

PAPIER SYNTETYCZNY
wodoodporny

Papier syntetyczny to poliester o wyglądzie i dotyku papieru klasy Premium.

Dostępne grubości: 110 mic | 135 mic | 185 mic | 240mic

Wodoodporny, bardzo wytrzymały, odporny na rozdarcia, odporny na rozpuszczalniki i promienie UV.

Świetna alternatywa dla wydruków laminowanych.

Zapewnia doskonałą jakość wydrukównie odkształca się i nie rozciąga

cień Drukarnia DGprint.pl

WIZYTÓWKI drukowane cyfrowo

- PRZYGOTOWANIE PROJEKTU -

SPAD: 2 mm z każdej strony

MARGINES WEWNĘTRZNY: 3 mm z każdej strony

ROZMIAR PROJEKTU: 1:1

KOLORYSTYKA PROJEKTU: wyłącznie CMYK

ROZDZIELCZOŚĆ: 300 dpi / cal

PREFEROWANY FORMAT: PDF, TIF, PSD, JPG

PREFEROWANY FORMAT małe teksty w projekcie: PDF

 przygotowanie projektu DGprint.pl - wizytówki.png

INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

warto zastosować aby uniknąć błędów w druku

FORMAT

Projekt przygotuj w rozmiarze zamawianej wizytówki w skali 1:1 + wymagane spady.

Czyli plik do druku ze spadami musi mieć wymiar np. 94x54 mm. Po wydrukowaniu i obcięciu spadów będzie miał wymiar 90x50mm.



SPADY

Spady są niezbędne do prawidłowej obróbki introligatorskiej niemal wszystkich produktów.

Spad powiększa format projektu i jest odcinany po wydruku.

Biała ramka dodana wokół kolorowego tła nie jest spadem. Kolorowe tło oraz inne elementy, które zaprojektowane są do krawędzi produktu muszą być wyciągnięte na spad.

Wielkość spadów jest różna dla każdego produktu, zazwyczaj to minimum 2mm. Informację znajdziesz przy tabeli cenowej oraz w makietach.



MARGINES WEWNĘTRZNY

Odległość obiektów graficznych i tekstów, które nie powinny zostać przycięte musi być odsunięta od linii cięcia o minimum 3 mm.


 
FORMAT PLIKU

Plik najlepiej zapisać jako:

PDF - czcionki zamienione na krzywe ! wszystkie efekty jak cienie,  przezroczystości, gradienty itp. zapisane jako bitmapa 300dpi

TIFF - spłaszczony, bez warstw, kompresja LZW !

PSD - spłaszczony !

JPG - minimalna kompresja = najlepsza jakość



KOLORYSTYKA

CMYK - wyłącznie składowe w kolorystyce CMYK.
Użycie kolorów RGB, Pantone, nietypowych (unnamed) lub innych kolorów innych niż CMYK może generować błędy w druku



CDR, AI, PSD

Pliki zapisane jako CDR, AI lub PSD przesłane w wersji otwartej zazwyczaj generują błędy w druku.

CDR i AI projekt zapisz jako PDF. Przed zapisem wszystkie czcionki zamień na krzywe! oraz wszystkie elementy zawierające jakiekolwiek efekty typu gradient, przezroczystość, soczewka itp. zamień na mapę bitową 300dpi. Wszystkie kolory ustaw jako CMYK.
Sprawdź rozdzielczość map bitowych. Osadzone w pliku mapy bitowe o wysokich rozdzielczościach np. 800dpi, 2000dpi generują błędy w druku.

PSD koniecznie spłaszcz obrazek za pomocą komendy dostępnej w menu programu. Zapisz jako TIF z kompresją LZW - taka kompresja jest bezstratna i znacznie zmniejsza ilość MB.
Po spłaszczeniu możesz zapisać plik również jako PSD.



PASERY

Projekt zapisz bez dodawania znaczników drukarskich czyli bez paserów, lini cięcia itp.

Jeżeli posiadasz już projekt z naniesionymi paserami a ich usunięcie jest kłopotliwe to nic nie zmieniaj, poradzimy sobie.



SKŁADOWE KOLORYSTYCZNE

CZARNE TEKSTY: ustaw kolor jako 100%K, CMY 0%
Kolor czarnych tekstów nie powinien być mieszany ze składowych CMYK, zazwyczaj powoduje to rozmazywanie tekstu w druku a tym samym mniejszą wyrazistość.

Teksty szczególnie kilkupunktowe powinny byś generowane w programie wektorowym i zapisane do pliku PDF jako krzywe

KOLOROWE APLE: aby uzyskać wysokie nasycenie kolorów warto ustawić poszczególne CMY na 100%.
Czyli czerwony 100%M+100%Y, żółty 100%Y, jasny niebieski 100%C,  pomarańczowy np. 65%M+100%Y, granatowy 100%M+100%C.

MIESZANIE KOLORÓW:
1. uważaj na mieszanie kolorów, które wyglądają podobnie na monitorze ale wydrukują się w innym odcieniu. Np. czarne kształty o składowych 60:60:60:95 i 45:78:55:95 na monitorze będą wyglądały tak samo, lecz na wydruku jeden z nich będzie jaśniejszy.
2. uważaj na mieszanie kolorów CMYK i RGB w ramnach jednego projektu. Np. dwa kształty jeden CMYK drugi RGB wyglądające na monitorze na taki sam kolor w druku dadzą inne odcienie.



Darmowe makiety udostępniamy dla każdego produktu, obok tabeli cenowej.

Szczegółowe informacje jak przygotować plik dla danego produktu znajdziesz w opisach poniżej tabeli cenowej.

Każdy przesłany plik jest automatycznie weryfikowany przez naszych grafików. Pliki niepoprawne są odrzucane.

Właściwą impozycję na arkuszu drukarskim wykonuje dział graficzny Drukarni DGprint.

 

 przygotowanie projektu ulotki Drukarnia DGprint.pl